1.4.2017

Hmmm... kuulumisia. Kuuluu ihan hyvää, oikeestaan tosi hyvää. Hääsuunnittelut edistyy hienosti. Toteuttaminenkin ihan ok. Koristeperhosten teko tökkii kyllä ihan urakalla tällä hetkellä, oon jo niitä varmaan sen 800 tehnyt valmiiksi asti. Niitä ois jäljellä varmaan 200-300kpl. HUOH!!! No oon antanut luvan tehdä ny välillä ihan jotain muuta.  Perhosista tulossa ihan oma postauksensa piakkoin :)
Uus Diamond painting tuli postissa ja sitä oon aloitellu tekemään. Ihanan koukuttavaa hommaa joskin niskat menee tosi nopsaan jumiin siinä hommassa.
Toisena hommana mitä oon tietenkin yhtä aikaa monen muun kanssa tehnyt on tuhannen palan palapeli. Tykkään noitsa Cothic Collectionin palapeleistä :)

Tämmöinen on ny kesken :)
Niin pitihän mun tosiaan muustakin kirjoitella. Jo aikoja sitten viime syksyllä ollaan hommattu häitä varten meille pöytäkoriste. Tää on Pentikin... en oikeesti muista sen nimee ja on tällä hetkellä laatikossa kaapin päällä tallessa josta en lähe sitä kaivamaan. Niin meillehän ei tule sellaista tavallista kakunkoristetta mitä hääkakuissa yleensä on. Mä teen sokerimassasta itse orchideoja ja perhosia kakkujen päälle (tulee viisi erimakuista juustokakkua), joten päätimme että tää pöytäkoriste saa ajaa asian siinä kakkujen lähettyvillä.

Skumppalasit bongasin nettikirpparilta ja olitvat ihan kivan halvat. Ovat meille ihan ok, vaikkei ny ihan bränikät olekkaan.


Niin joo ja pitäähän mun vähän hehkuttaa <3 Käytiin eilen tilaamassa mulle uus kihla (vanha on niin leveä ettei siihen sovi oikeen minkäänlainen vihkisormus kaveriksi, joten vanha kihla vaihtaa kättä), ja tietenkin sitten myös vihkisormus. Oon niin täpinöissäni <3 <3 <3
Illalla tai no oikeestaan yöllä varattiin myös meidän häämatka. Syyskuussa sitten siis Bulgariaan :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Projekti piparkakkutalo

Kuvat ja piparkakkutalo ovat viime vuodelta. Ei ollut oikeen sopivaa ajankohtaa ennen tätä näitä postata. Tai no mikäs ois estänyt aikaisemm...