1.8.2017

Takaisin arkeen...

No niin häätauko on pidetty ja nyt sitten teille postausta.
Ajattelin laittaa hääjuhlapaikalta kuvia ja sen ehkä kaikkein "virallisimman" kuvan meistä molemmista onnellisista.
Kuvat varmaan kertoo paljon enemmän kuin tuhat sanaa :D
Mulla oli apuna laittamassa juhlapaikkaa mun miehen tytär ja miehen pojan avovaimo. Molemmat aivan ihania kun jaksoivat mua auttaa. Toki miehenikin oli siellä mukana mutta vasta työpäivänsä päätteeksi.
Nyt niitä kuvia :) Paljon kuvia :D






















Juhlat olivat oikein onnistuneet ja aamun tihuttelun jälkeen ilmakin suosi. Meillä oli mukana mölkky, mutta sepä jäi sitten pelaamatta kun oli niin paljon muutakin tohinaa.
Mieletön määrä valokuvia muistona, osaa en ole vielä edes saanut. meitin valokuvaaja eli miehen pojan avovaimo oli nauttimassa ulkomaan auringon paisteesta ja ne kuvat saan varmaan tämän viikon loppupuolella. Niitä odotellessa voin kuitenkin katsella näitä mitä olen jo saanut.

Omalla tavalla aika haikeeta kun häät on nyt ohi. Ei ole enään mitään järjellistä syytä stressata, eikä oikein käsilläkään oo hirveesti tekemistä. Tai on, mutta ihan erilaista mitä noiden häiden takia teki.

Mutta ny oon siis onnellisesti naimisissa ja mikään ei oo oikeestaan sukunimeä lukuunottamatta muuttunut, mutta toisaalta pitäisikökään??? Oon rakastunut mieheeni, päivä päivältä enemmän ja arki on hyvää. Saan olla parhaan ystäväni rinnalla ja elää mutkat ja suorat elämämme matkalla ja hyvä niin <3

Palaillaan taas ens viikon alussa :)

2 kommenttia:

Projekti piparkakkutalo

Kuvat ja piparkakkutalo ovat viime vuodelta. Ei ollut oikeen sopivaa ajankohtaa ennen tätä näitä postata. Tai no mikäs ois estänyt aikaisemm...