14.3.2017

Hääkampauksen hiuskoristeet tulivat

Tosiaan hääkuumetta ja stressiä pukkaa. Osa ystävistäni tietää, että olemme menossa kesällä naimisiin, suurin osa aavistelee ja pieni osa ei tiedä yhtikäs mittään eikä hölkäsen pöläystäkään asiasta.
Kuitenkin olen itse ollut päivästä ja vuodesta mieheni kanssa tietoinen lähes kihlauksestamme asti. Ette muuten uskokkaan että odottavan aika ON pitkä!
Paljon on häiden eteen jo tehty, kuten minun häämekkoni ja kengät on hommattu. Ja minähän en mitään kermakakku pitsihörhelöä päälleni pistä, saati sitten valkoista. Fiftari kellomekko tyllihameen kanssa <3
Teemaväreinä meillä on violetti, pinkki, hopea/harmaa, musta ja valkoinen. Koristeluissa käytämme perhosia, orchideoja, ilmapalloja ja vähän muitakin pieniä yksityiskohtia.
Niin siis tänään tulivat mun hiuskoristeet postin mukana. Tilattiin ne eBay:sta ja ainakin minusta tuntui, että niiden tuleminen tällä erää kesti hirveän kauan. Oikeesti kesti varmaan alle 3 viikkoa joka käsiittääkseni on suht normi aika.



Väri kukissa oli juuri sitä mitä kuvien perusteella pitikin. Laatukin oli suhteellisen hyvä. Klipsi pohjalla todennäköisesti kestää kukissa kiinni sen muutaman kerran mitä pitääkin ja jos ei niin osaan takuulla ne korjata ja liimata käyttökelpoisiksi uudestaan jos tarvitsee.

Mielenkiinnolla oottelen mitä mun ystäväni saa aikaiseksi kun tekee taikoja mun hiuksiini koekampauksen muodossa huhtikuun alkupuolella. Kukkien lisäksi olen hommannut kolmea eri väriä klipsipidennyksiä. Toiveena olisi jokin letti- ja keesikampauksen välimuoto. Mutta täysiluotto on ystäväni taitoihin. Hyvä siitä tulee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Projekti piparkakkutalo

Kuvat ja piparkakkutalo ovat viime vuodelta. Ei ollut oikeen sopivaa ajankohtaa ennen tätä näitä postata. Tai no mikäs ois estänyt aikaisemm...