13.3.2017

Uutta ja vanhaa...

Oon itseasissa kirjoitellut toista blogia jo useamman vuoden. Jostain syystä sen olemassa olon tarkoitus vaan hiipui ja kirjoittaminen sinne alkoi tuntua kokoajan vaikeammalta ja vaikeammalta.
Luultavasti siitäkin syystä että olin aika tarkkaan rajannut aihe alueen blogilleni ja nykyään se aihe on vain yksi pienen pieni osa elämääni.
Ja toinen tietoinen valinta tämän uuden blogini kanssa on se, että en tule koskaan kirjoittamaan tänne muulla kuin nimimerkilläni. Loppujen lopuksi on kuitenkin ihan sama vaikka joku minut tunnistaisikin... sehän ei todellakaan oo mikään mahdottumuus vaikka näin kävisikin.

Mutta siis aiheisiin mistä tänne kirjoitan... Varmaankin ihan kaikesta maan ja taivaan väliltä, siitä kaikesta mitä tähän päivääni kuuluu... iloja, murheita. Harrastan aikalailla laidasta laitaan kaikkea näpertämistä, tuunailua, pihanlaittoa, nikkarointia, kynsitaidetta. Kosmetiikkakin kiinnostaa jollain asteella (nainen kun kuitenkin olen). 

Itsestäni voin kertoa sen verran, että olen kohta 40v. ja olen parisuhteessa ihanan mieheni kanssa ja ensi kesänä menemme naimisiin, eli tästäkin aiheesta varmasti tulee kirjoitusta jonkin verran. Minulla on kaksi lasta, poikia molemmat. Alakoulu ikäisiä joten elämästä ei puutu vaihtia eikä haasteita :) Perheeseen kuuluu myös vuoden vanha sekarotuinen koiruus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Projekti piparkakkutalo

Kuvat ja piparkakkutalo ovat viime vuodelta. Ei ollut oikeen sopivaa ajankohtaa ennen tätä näitä postata. Tai no mikäs ois estänyt aikaisemm...